lørdag den 11. februar 2012

SKYLD i al evighed - eller: GÆLD i al uendelighed!!!



Den danske befolkning skylder mig 6 millioner kroner. EN symbolsk KRONE fra hvert dansk hjerte, jeg per selvstændig indsats i al evighed har båret agtelse for med oplysningstrolig som også vikongstrolig dansk hjertepligt i sigte. Følgeligt har kunnet dokumentere på skrift, hvormed sagt er, at jeg i sandfærdig og ærlig dansk forstand har taget vare på mere og andet end blot mit eget liv! - DEN DANSKE BEFOLKNING SKYLDER MIG 6 MILLIONER KRONER! (Og bedes aflevere dem kontant på min bopæl. Såfremt der ikke betales, kommer den danske befolkning til at betale med deres børns hjerte-og-forstand som skyldig indsats i al uendelighed fremover!!! Det vil jeg helst undgå, men det afhænger som sagt af Jert, den danske befolkning af og for Vort). Nkh. Jens Haarup Mortensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar